המדריך השלם לבחירת אוזניות גיימינג

בחירת אוזניות גיימינג. קרדיט תמונה FREEPIK
בחירת אוזניות גיימינג. קרדיט תמונה FREEPIK

כמעט כל הגיימרים מתחילים לשחק עם אוזניות פשוטות שמצאו בבית, אבל באיזשהו שלב כמעט כולם בוחרים לשדרג לאוזניות גיימינג מתקדמות. ההבדל הוא שמיים וארץ! איכות השמע, נוחות השימוש והנראות, ועוד כמה מרכיבים שעושים הבדל דרמטי בהנאה מהמשחק. במאמר זה ריכזנו את כל העצות וההכוונות כיצד לבחור אוזניות גיימינג המותאמות למבנה הראש ולהעדפות המשחק שלכם. ביקשנו להיפגש עם אנשי המקצוע מרשת חנויות King Games, רשת חנויות המתמחה במחשבי גיימינג וציוד היקפי. להלן התובנות:

צורת האוזניות

רוב האוזניות בשוק מתחברות ישירות לאוזן, אולם זהו חיבור שמתאים לספורטאים, סטודנטים וכו' אבל לא לגיימרים. מדוע? המשחק הוא חוויה שכדאי להתמסר אליה ללא רעשי רקע ולכן רוב הגיימרים רוכשים אוזניות שמתלבשות על האוזן או על הראש. אוזניות גיימינג באות בתצורה של קשת ומכסות את האוזניים בצורה מוחלטת. למידע נוסף, לחץ כאן .

נוחות

אם אתם כמו רוב הגיימרים, אוזניות הגיימינג יהיו מונחות על הראש או על האוזניים שלכם במשך שעות ברציפות. המשמעות היא שאלמנט הנוחות הוא קריטי! אתם פשוט לא תוכלו להשתמש לאורך זמן באוזניות לא נוחות, כבדות מדי, שלא מתאימות למבנה הראש והפנים שלכם.

 

איך בוחרים אוזניות נוחות? הנה כמה כללי אצבע שימושיים:

  • משקל – יש לוודא שהאוזניות לא יכבידו על הראש או על האוזניים, לאחר מספר דקות משחק
  • ריפוד איכותי – מייצר חציצה בין איברי הפנים לבין האוזניות, ותחושה טובה יותר לאורך זמן
  • גמישות – בדקו האם ניתן לכופף ולהתאים את האוזניות בצורה טובה למבנה הפנים

ביטול רעשים

טכנולוגיית סאונד שגיימרים אוהבים להיעזר בה. איך זה עובד? פונקציית ביטול הרעשים באוזניות גיימינג משדרת תדר שמעלים רעשים מהסביבה. ללא ספק, פונקציה זו עוזרת לגיימרים להעצים את חווית המשחק ולהתרכז בנעשה על גבי המסך, ללא הפרעות.

תאורה

אם אתם מסוג הגיימרים שמעדיפים לשחק בחדר חשוך, כדי למקסם את החוויה הויזואלית מהמשחק, אז אחד השיקולים שכדאי לקחת בחשבון הוא איזו תאורה מותקנת על גבי האוזניות. אוזניות גיימרים מגיעות עם מגוון של סוגי תאורה. תמצאו שיש מקום לטעם האישי שלכם, בנוגע לעוצמת האור, צבעוניות האור ועוד.

אוזניות חוטיות או אלחוטיות?

אוזניות חוטיות מתחברות ישירות למחשב, ומכאן נובע שהמרחק מהמחשב, עבור גיימרים המשתמשים באוזניות חוטיות, תלוי באורך החוט. אוזניות אלחוטיות מאפשרות לגיימרים לנוע בחלל בחופשיות, ללא מגבלת החוט.
אם אתם גיימרים נלהבים, שקופצים מהכיסא בכל ניצחון, הגעה להישג משמעותי או קביעת שיא חדש, עדיף לכם לבחור באוזניות אלחוטיות, כי הקפיצות עלולות לפגוע באוזניות החוטיות. אם אתם משחקים מחוץ לבית זכרו להכניס לתיק סוללות גיבוי לאוזניות האלחוטיות.

מיקרופון מובנה

אחת מההנאות הגדולות ביותר בגיימינג היא לשחק עם חברים, ובשביל כך יש צורך לתקשר איתם. המיקרופון המובנה של אוזניות הגיימינג מאפשר לכם להעביר מסרים מילוליים בצורה מהירה וחלקה. שימו לב שיש רמות איכות שונות ומגוונות עבור מיקרופון לאוזניות גיימינג. דגמים איכותיים מאפשרים לגיימרים סאונד באיכות שמע מעולה, ויכולת להגביר את הקול של השחקן בצורה משמעותית.

התאמה למכשירים נוספים

אין סיבה להגביל את עצמכם לאוזניות גיימינג שיתאימו רק למחשב או לקונסולה. ההמלצה שלנו היא לבחור אוזניות שיכולות גם להתחבר למערכת קולנוע ביתית, לטלפון נייד, למחשבים אחרים וכו'. בדקו בעת הזמנת האוזניות לאילו מכשירים הן יכולות להתחבר.

עיצוב ונראות

יש מגוון עצום של אוזניות גיימינג, אז למה לא לבחור אוזניות יפות? וכמובן יופי הוא לפי המתבונן, אז בחרו לפי הטעם האישי אוזניות ש"ייראו טוב" עליכם, עם עיצוב ונראות שמחמיאים לכם. נתון זה חשוב במיוחד אם אתם מתכננים לצאת החוצה עם האוזניות ולשחק אצל חברים או בפורומים ציבוריים.

איכות השמע

אוזניות גיימינג מגיעות בטווח של איכויות שמע. האוזניות האיכותיות מציעות סאונד שכולל טווח רחב של תדרים, כך שמתקבלת איכות שמע גבוהה. שימו לב לבחור אוזניות עם אקולייזר מובנה.

החלפת מצבים באופן מהיר וקל

יתרון נוסף של מדידה בחנות, הוא היכולת שלכם לבחון עד כמה קל ומהיר להחליף מצבי תאורה ולשנות את עוצמת השמע של האוזניות או של המיקרופון, תוך כדי משחק. זהו אלמנט חשוב, מכיוון שסביבות משחק שונות מצריכות רמות שונות של תאורה ועוצמת קול.

אחסון

אנו ממליצים לכם לבחון אוזניות גיימינג שמצויידות בסטנד מיוחד, כזה שבמקרה של אוזניות אלחוטיות מכיל גם פיתרון הטענה. זהו פיתרון טוב לשמירה על האוזניות לאורך זמן.

אחריות

חשוב לבחור אוזניות גיימינג עם אחריות לשנה לפחות. מדוע? אוזניות גיימינג מתקדמות מצויידות ברכיבים אלקטרונים עדינים ועלולות להיות תקלות. בדקו לא רק את תקופת האחריות אלא גם את הפריסה הארצית של מעבדות שירות.

ערובה לאיכות

זכרו כי הסימן הטוב ביותר לאוזניות גיימינג מעולות הוא שאתם כלל לא מרגישים אותן בזמן המשחק.

להזמין ברשת או למדוד פיזית?

יש הבדל משמעותי בין רכישת מחשב גיימינג או מסך גיימינג לעומת רכישה של אוזניות גיימינג. האוזניות הם כמו בגד, הם אמורות "לשבת" על הגוף בהתאמה מושלמת. ולכן, בעוד שמחשב, מסך או מקלדת אפשר להזמין באינטרנט ללא שום בעיה, ההמלצה שלנו היא להגיע פיזית לחנות גיימינג ולמדוד את האוזניות על גופכם.
אוזניות שלא מדדתם לפני הקניה עשויות להרגיש טוב למשך כמה ימים, אולם לאורך שבועות וחודשים, במידה ולא וידאתם התאמה מושלמת למבנה הפנים והראש שלכם, אתם עלולים להרגיש חוסר נוחות לאחר שעות של משחק.

במידה ולא מתאפשר לכם להגיע לחנות, אנחנו ממליצים לקרוא ביקורות ולשוחח ישירות עם נציג מכירות מנוסה שיוכל להעניק לכם ייעוץ אישי.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *