כידוע חברת גוגל הכריזה לפני מספר ימים על רכישת חברת השעונים החכמים פיטביט בעסקה בשווי של 2.1 מיליארד דולר, אך מה שכעת מתברר היא הדרמה שהתחוללה מאחרי הקלעים. מסתבר שחברת גוגל לא הייתה המועמדת היחידה לרכישת החברה – שיחות כאלו התקיימו גם מול פייסבוק, כך מפרסם The Information.
במבט ראשון העניין של חברת הרשת החברתית בשעונים חכמים נראה מוזר, הרי פייסבוק עוסקת בתוכנה ואינטרנט ובדרך כלל לא במוצרי צריכה פיזיים, אבל אם מחברים זאת לרכישות אחרונות של פייסבוק כמו משקפי תלת מימד Oculus vr ורמקולים ניידים, נראה שלחברה יש עניין גדול מאוד להיכנס לשוק של מוצרי הצריכה או שהיא מפתחת משהו גדול מאוד שכולל את כל המוצרים הללו ביחד בתור מוצר אחד.
אגב אם מחברים זאת לכושר ובריאות, אפשר להיזכר שב-2014 רכשה פייסבוק את אפליקציית Moves, שהייתה בזמנו אפליקציית כושר פופולרית ל-Android ו-iOS. פייסבוק סגרה את האפליקציה ב-2018 בשל מחסור במשתמשים וחוסר עניין מצידה בפיתוח של האפליקציה.